close
A says I'm the precious gift……actually, he means my hymen. 

I told A twice to send the teacher hw as pdf
He still sent it as word
Fortunately I reminded him three times
I only did q1-13 for him
Coz he said he had ans 14
Then he didn't do q14.15&extra credit

Btw I finally had some regular talk w A
Not only hw hw hw hw (homework)(homework)
綺:That is simple chitchat
I don't even hav simple chitchat w him recently

半年見一次的哥說
A 是不是那種 很帥 都不做作業 都叫別人幫忙做 上課遲到 或不去上課 整天睡覺 玩電腦 聽音樂 打球 被當很多 的男生
很帥倒是沒有啦 我全部朋友只有一個也覺帥房客帥 而且下次見面又忘了他長什麼樣子(就是蕎)
作業也只請我做過一次
哥:那什麼綽號 你還叫他帥房客⋯⋯
(2018年補充:另個友人也覺A帥)

我得幫綺拉說些好話
我昨天十一點做完三份作業才回他賴
很怕他會生氣
但他說沒關係他知道我也很忙
他剛跟我說是別人叫他叫我做的

因為他們一群人週末都在做很多報告
但我跟他們課又不一樣
我也有自己的作業要做
我跟綺拉說我壓力很大
因為全組另外六個人
有三個英文是母語
有三個英文等同母語
綺拉說那他可以像上學期跟我同組一樣
我先給他檢查我英文文法
arrow
arrow
    全站熱搜

    I 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()